Asyaayaz1 Canm 14+1 de öğrendim gitmeden önce bi paket çikolata yedim ve lavobaya çıkarak gittim Bebek bacak arasını açmıştı doktorum net olarak kız dedi mutlaka giderken çikolata ye🥰