annelinko biz yillarca dusunmedik dusunmeye basladigimizda da oncesinde muayene olduk herhangi bir sorun var mi diye sorun yok folik asite baslayip deneyebilirsiniz denince de 2.ayda hamile oldugumu ogrendim. Korunmasiz 1 yil normal kabul ediliyor, ama en onemlisi stres! her ay oldu mu olucak mi diye kafaniza takarsaniz sizi ve iliskinizi olumsuz etkiler. Muayene olun engel yoksa bebek icin folik asite baslatir doktor siz de akisina birakin sonrasinda ne zaman olursa diye dusunun, umarim tez zamanda guzel haberleri alirsiniz hayirlisi olsun 🌸