melekxvedat SumayyaColak yok inofolic yeni başladım kullanmaya daha önce troid hapı kullanmıyordum troid değerimin yüksek olduğunu bilmiyordum az çalıştığı için kilo aldım
SumayyaColak melekxvedat anladım allah şifa versin hepimize hayırlısı ile bizde hayırlı haberler alırız
SumayyaColak Eji Rabbim hayırla kucağınıza almayı nasip etsin canım İnefolic mavi kutu kapsul mu kullandiniz yoksa penbe kutu saşemi kullandınız mı?
Eji SumayyaColak pembe kutu kapsül olanından sabah bir akşam bir kullandım. Çok teşekkür ederim Allahım isteyen herkese sağlıkla nasip etsin
nesedoluminigimm melekxvedat canım ben kullandım ınofolıc 3. Kutunun yarısında hamile oldugumu ogrendım ılacı bırakmıstım
Duygu4444 Anneolmak38 bu kötü birşey değil yumurtanız çalışmış. Bende kullanınca erken oldum diğer ay hamile kaldım
Anneolmak38 Duygu4444 Kullanma şeklinizi anlatırmısınız lütfen kaç gün kullandınız ve ne zamanda kullandınız
Prensmmmm melekxvedat ben bununla hamile kaldım adetin 12. Günü ilişki olsun 3 gün üst üste ve sonrasındada hep olsun umarım olur
Elifkskl melekxvedat ben 2 ay kullandım sonra gebe olduğu mu öğrendim canm darısı sana ve tüm isteyenlere inşallah
SumayyaColak Kullanıp hamile Kalan arkadaşlar tekrardan Pco olupta kullandınız mi ki hangi kutuyu kullandı onu yazabilir misiniz Pcolu olanlara motive amaçlı
Duygu4444 Anneolmak38 sabahları aç karnına soğuk suya katarak içtim. 3. Kutu bittiğiniz hamile kaldım