Laylaaaa121212 doğumum kesisiz oldu. İç dikişim sadece 5 taneydi. Doğumum başlamıştı bebeğim bir müddet gelmedi kanalda kaldı o anın acısıyla beni sezaryene alın diye yalvardım doktora. Tam o sırada ebe iki kere karnıma bastırdı ve bebeğim geldi. Yani eğer kanalda kalırsa bebeği çıkarmanın yolu var. Doktorun sezaryen yanlısı demek ki. Benimki doğal doğumcuydu. Ne epidural ne sezaryen mecbur kalmadıkça yapmıyor. Kesinlikle doktorunu değiştirmelisin. Doğum anı öyle birşey ki o an güveneceğin sadece ebeler ve doktorun oluyor. Ve senin doktorunun çok da güvenilir olduğunu düşünmüyorum. Hiçbir doğum kolay değil ve doğumdan sonra acıyı çekecek olan sensin. Doktoruna bırakma bu kararı. Net bir şekilde ne istediğini söyle, baktın hala sezaryen taraftarı, değiştirirsin doktorunu yada hastaneni. Naçizane fikrim. Sağlıkla al kucağına 😊