Kvsr-klm Arkadaslar bugn karnımın içi acıyo ya cocuk dahareket edıyo ama az vurdu bugun bıde grıp olmusm heryerm agrıyo bişey olmaz dmi 29+4
karabc O acıma birazda bizim karın genişliğimizden kaynaklı siz dinlenin bebekte kendini toparlıyordur aklınıza bişey gelmesin baktınız tepki yok yarın doktora gidin hemen 10 tekme atması lazım günlük bazen hissedemiyoruz hele birde ağrınız varsa normal
Kvsr-klm karabc bıkere vuruyo duruyo normalde hiç yerınde durmazdı yarın kontrolum var allahtan ama korkuyorm genede
karabc Kvsr-klm korkmayın içiniz rahat olsun olmadı çikolata alın uzanın bakalım ne tepki vericek yarın gidiceksiniz içiniz rahat olsun siz şuan zaten vücudunuzda ağrı kırıklık hissediyorsanız belki o hareket ediyor ama anlayamıyoruz