_simgeymn bence bitkisel boya falan düşünmeden bir süre boyatmadan sabırla bekleyebilirsiniz. Ben de saçlarımı çok sık boyatır ve kestirirdim gebeliğimden beri asla boyatmıyorum. Üç ayımız kaldı, sonrasında emzirme döneminde de boyatmak sakıncalı ise boyatmam ama sakıncalı değilse eğer boyatırım🙏🏼