Ayselirem Kızlar 11 haftadayım ama aşırı şekilde kalıntı ve çatlamalarım var üstüne karnım gögüsüm pütür pütür oldu hiç kilo almadım kaşıdıkça acı duyuyorum benim gibi olan var mı tavsiyelerinizi alabilir miyim
BelisinAnnesi Ayselirem Ayselirem Normal canım o kaşıntılar göğüslerin de süt damarları beliriyor ondan oluyordur. Benim de bacaklarımda çok oluyor kaşıntı kaşıyorum yara oluyor . Buna şeker de etki edebiliyor zamanı gelince şeker yüklemeni yaptır şeker varsa diyet veriyorlar.
Dilek0809 Ayselirem benim de 12de oldu hiç kilo almadan çatladım genişledim doktorum sensiderm krem verdi anca öyle toparladım kaşıntıyı şimdi de lierac kullanıyorum baya toparladı beni demeyebilirsin kaşıntıdan geceleri uyuyamadım bir hafta duş alıyordum rahatlatıyor biraz doktorunuza sormadan bir şey kullanmayın