Maalesef benim de zor olmaya başladı. 18 haftalığım. Bel ağrısı başladı aniden giriyor ilk önce sonra komple belim ağrıyor 2 -3 gün sürüyor. Çoğunlukla ayakta çalışıyorum , oturarak çalışsam bile öyle normal oturmuyorum yani hareket halindeyim sürekli. Pek rapor da almak istemiyorum. İş yeriyle konuşacağım bakalım bu durumla ilgili ne yapabiliriz diye. Bel ağrısından hiç çalışamıyorum sonra