dugmeninannesiii Kızlar ismli hastane çıkışını kaçıncı haftada yaptırdınız ? Kaçıncı haftada yaptırmalıyım sizce ?
alininannesii dugmeninannesiii ben 5 aylıktı yaptırdım çiçeksepetinden, baskılı olanlardan, ama tavsiyem işlemeli olanlardan yaptırın daha kaliteli duruyor
Buseyvz dugmeninannesiii 21+2de detaylıda cinsiyet kesinleşince hemen yaptırdım canım instagram da Madre Bebek sayfasına nakışlı yaptırdım tavsiye ederim 🤗
dugmeninannesiii alininannesii bende nakışlı düşünüyorum canım. Ama çiçek sepetinde olduğunu bilmiyordum kumaş kalitesi falan nasıl .
alininannesii dugmeninannesiii güzel kötü değil ama ben sonradan baskısını sevmedim, bi de ebebekteki hastane çıkışlarından daha büyük duruyor
dugmeninannesiii Buseyvz bizde 26+2 yiz canım alışveriş falan yapmadım. Erken olur die oyüzden kararsız kaldım😊
Buseyvz dugmeninannesiii bence başlamalısın canım sonradan çok ağırlaşıyor insan inan 30. Haftadan sonra hamile olduğumu anladım 🙈 10lu yaptırdım ben bir de yastığını 🤗
dugmeninannesiii Ikrnur bende alışverişe falan 28 den sonra başlamak istiyorum canım açıkcası hastane çıkışınıda o zaman vereyim en iyisi bende 😃
Buseyvz dugmeninannesiii Bizim takımımız da bu canım https://imgyukle.com/i/Lj0Tks https://imgyukle.com/i/Lj0jZN
Ikrnur dugmeninannesiii aynen şimdi 30. Haftamdayım 31 de gelir nakışlı yaptırın nakışlı daha kaliteli daha güzel duruyo baskı Bi süre sonra soluyp arkadaşım yaptırdı o sekile
Bb_onlllb dugmeninannesiii ben de nakışlı insegramdan yaptırdım 0-3 ay 60₺ takım olarak aldım çok da güzel
gizem_123 @Dugmeninannesi dugmeninannesiii merhabalar ben 23. Haftada yaptırdım, ınstagramda bi siteden çok memnun kaldım hem kalitesinden hem işlemesinden
gizem_123 dugmeninannesiii fotoğraf göndermeye çalıştım ama yeni olduğum için bilmiyorum, lohusa_takimlari diye bi sayfadan yaptırdım, kanatlı ve taşlı çok kaliteli geldi