Merhaba, bugün 21 haftalık çift yumurta ikizlerim için ayrıntılı ultrasona girdim herşeyleri çok iyi normal çok şükür bir kız bir erkek ancak erkek olanda 7mm kafa boşluğu var denildi sizce korkmalı mıyım riskli bir durum mu? Bilgisi plan yardımcı olabilir miii😶😶