Cgdeem7 bana da kayın validem dedi kesilmez yanlış yaptın diye ama kesilir yani ne alaka. 9 ay boyunca rapunzel gibi mi gezelim, şimdi kış hava soğuk uzun saçın kuruma derdi var. Ayrıca bebek doğunca emzirirken falan cok uzun saç rahat olmayacak gibi düşünüyorum. Saç boyasına karşıyım ama o ayrı bir konu