Merhaba kızlar kürtaj olalı yaklaşık dört ay oluyor ovulasyon testi yapıyorum ve pig göremiyorum yaklaşık bir buçuk aydır ovulasyon testini sürekli yapıyorum. Bu durumu yaşayanlar oldu mu merak ediyorum yumurtlama gerçekleşmiyor mu bilemedim doktora kürtajdan sonra üç sefer gittim rahimde herhangi bir şey göremedi temiz çıktı. Benim gibi olanlar var mı