kukiveannesi 7+5 ilk gebeliğim çok şükür mide bulantım olmadı daha ama inanılmaz bir halsizlik ve iştahsızlık var açlıktan başım dönüyor ama içim bişey yemek istemiyor yemek görmeye tahammülüm yok🤦🏻♀️sizde durumlar nasıılll? Normal mi bu!
aysenunur kukiveannesi aynı durumu yaşıyorum ya 5+5 im cok halsizim uyku olark değilama aynen iştahsızlıkda var 🤧ikinci gebeliğim
kukiveannesi Duygus97 şimdiye kadAr hiç olmadı şimdiden sonra olur mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ inşallah olmaz
kukiveannesi aysenunur evet kesinlikle uyku yok ama yerimden kalkmak istemiyorum kaç gündür ne yemek ne temizlik aldı başını gidiyor 😅🤦🏻♀️
Duygus97 kukiveannesi benim de ilk zamanlarda yoktu 10 hafta gibi başladı geri gitti simdi 19 hafta olcam tekrar geldi 😂 yine de olmasın canım inşallah rahat geçer yat uyu dinlen bebek yerleşsin güzelce 🥰
kukiveannesi Elifff25 of eminim çok zordur bunlara ek olarak bulantıyı düşünemiyorum ben sadece buna ek olarak geceleri uyuyamıyorum hep bir huzursuzluk yarı uyanık haldeyim 🤦🏻♀️
kukiveannesi Duygus97 10. Haftada mı başladı 😣 doktorum şimdiye kadar olmadıysa olmaz büyük ihtimalle dedi bende ona güvendim ama demek ki olabiliyormuş
kukiveannesi Duygus97 bende öyle yapıyorum o psikolojiye girmemeye çalışıyorum inşallah canım teşekkür ederim 🌸