Merhaba kızlar 5+2 haftlık hamıleyım gecen pazrtesı ogrendım beta hcg 565 di pazartesı cuma ozele gıtım tekrardan bırde orda gostermek ıstedım 1360 cıktı degerım dr dusuk dedı ıkı gunde bır kan ver dedı ve bugun acılden verdjm degerım dusuk cıktı 1185 cıktı benım gıbı olan hamişler varmı sonradan yukselen acıldekı dr normal dedı acıl de bakıldıgı ıcın degerler dusuk cıkmı olabılır dedı benım gıbı olupta degerının sonrada yukselen varmı