Esrujj o haftalarda bende öyleydim iştah yoktu yemiş olmak için yiyordum ve sürekli bir açlık hissi vardı yemekten yarım saat sonra tekrar acıkıyordum isyan ediyordum artık çünkü çok zor gerçekten o açlık hissi😖 bol bol ara öğün yap yoğurt süt meyve kuruyemiş çorba bunlar seni tutar yemeye çalış. Ben bıkkınlık geldiği zamanlar çubuk kraker yerdim o tutardı beni