Pazar gunu idrar testi yaptim pozitif cikti daha sonrasinda kan testi yaptirdim 7.32 cikmisti bugun lekelenme ve kanama gelince acile gittik tekrar kan aldilar kanim 2 e dusmus doktorun biri kimyasal gebelik gecirmissin dedi digeri ise sen.hic hamile olmamissin 10 un alti hamile kabul edilmiyor dedi hangisi dogru yardimci olurmusunuz ayrica kimyasal gebelikten sonra ne kadar surede hamile kaldiniz ?