esdemom Merhaba 8 haftalık hamileyim ASO(nefelometrik veya turbidimetrik) değerim 269 çıktı. Penisilin başlamayı önerdi doktor. Doktor bebeğe zarar verip vermeyeceğini tam belirtmedi. Bu konuda bilgisi olan var mı ya da benzer bir durum yaşayan ?