esdemom merhaba ben göğüsümdeki agrı için kadın doğumcuya gitmiştim benm de değerim 45 gibi bişey ckmıştı normal 20 küsür flan olması istenirmiş neyse doktor bana dedi ki yumurtaların azalıo olanlir adet olunca gel test yapcam ona göre tedaviye başlarız dedi
sonra ne mi oldu doktorun yumurta azalma tezi çürüdü ve ben hamile oldugumu öğrendim..prolaktn hormonu hamilelikte yükselio zaten doktorunuzu değiştirin..korkutma da üstlerine yok bazı doktorların