Sırf bu düşünceyle ilişki yaşarsanız olmuyor. Gerçekten birçok kişiden de duydum kendim de birkaç ay yaşadım bu durumu. Sürekli bunu düşünüp kafaya takıyordum 3-4 ay boyunca test yapıp durdum. En sonunda artık düşünmicem nasipse vaktinde olur dedim bıraktım ve o ay hamile kaldım. Stres çok etkiliyor maalesef.