Minik_kalplim_ Kızlar bugun ağrım oldu batma gibi ( 9 haftalık olduk)Ama endişe ediyorum kasık bölgemde basınç var idrar birikmesi gibi neden ağırlık hissediyorum.🙄😏
satigul Minik_kalplim_ benimde öyle canım. Haftamız aynı. Sürekli şişkinlik karnımda ve midemde baskı hissediyorum. Sürekli idrara çıkıyorum ve ara ara kasık ağrısı yaşıyorum. Daha bugün kontrolüm vardı çok şükür herşey normaldi. Bu haftada böyle belirtiler yaşanıyormuş internetten araştırdığım kadarıyla.
Dilek0809 Minik_kalplim_ batmalar rahim kasılmasından oluyor ani girip çıkıyorsa uzun süreli çok yoğun değilse muhtemelen normal benim de o haftada başladı batmalar korkup doktora koştum şükür bebeğim büyümüştü ondan dedi doktorum siz de bi sorun yine de