Başına gelen varmı ? 25. Haftamdayım idrarda protain kaçağı ve enfeksyon çıktı. Antibiyotik tedavisine başladım 1 hafta boyunca kullandım bugün tekrar gittim daha geçememiş dedi doktor dahiliyeye yönlendirdi kan tahlılleri verdim yarın çıkıcak. Tansyon yükselmeside yok neden böle oldu anlamadım 😔 içimde hep korku var daha 25. Haftadayım erken doğum dan korkuyorum . Benım gibi aynı durumda olan varmı ? Bilgisi olanlara yardımcı olabilirmi?