satigul Mryymrv ben günde 1 kere kullanıyorum. Doktorum sabah yapmanı öneririm dedi. Her sabah aynı saatte yapıyorum
Pnrss06 Mryymrv her akşam saat 9 da vuruyorum.Dr herfün aynı saatlerde olmasına dikkat et dedi bana uygun saat 9 oldugu icin alarm kurdum ve aksatmıyorum
Pnrss06 Zhde40 benimde ilk zaman öyleydi.İgneyi hic oynatmadsn dik sekilde sokun ve cıkarınca ovmayın bastırın sadece
halitefe Mryymrv her gün aynı saat aynı dakikada yapman lazım sen normalde iğneni kaçta yapıyorsan o saatten devam et maksimum 15 dakika ertele iğne 24 saat etkili olduğu içi saati şaşarsa sıkıntk çıkabilir
Mervesavas Benim sabah aksam 1 tane 0.6 lik vuruyorum. Sanirim hepiniz bir tane yetiyor bana degisik bir test yapildi. 18 e cikarabiliriz dediler dozunu. Onun icinde 0.4 lulerden 4 tane vurabilirim. Suan 7+3deyiz