Faziletttt Kızlar doktordan geldim 13+5 günlük hamileyim cinsiyetimiz %90 erkek dedi değişme ihtimali var mı acaba
Tahinpekmezim Faziletttt %90 dediyse var gibi canim. Benim %80 kiz ama yinede kiz diye sevme diyor 🤔 15-20 haftalar arasi net oluyor
Serenica Faziletttt canim ben 14+4iken ogrendim ilk erkek oldgnu 16 da erkek ddi 20de gttm erkek dedi dun 22 detayli vardi ondada erkek dedi degsmedi rabbim saglikli versinde hepsi bizim canimiz
ikbl Faziletttt bana %60 erkek dedi suan 31. Haftaligim net erkek yani erkeklerde değişme oranı olmuyor net görüyorlar çünkü pıpisini😂
Gencanne01 Faziletttt 12+6 da % 80 erkek dedı hıc degısmedı bızımkı ama bızzat yakın arkadasım 19. Haftaya kadar erkek dedı 4 doktor ayrıntılı ultrasonda kız olduğu çıktı bencede ayrıntılıya kadar kesın degıl hıcbır
Sezen07 Banada %70 dedi bugün netlestiricez banada 13+5 de demişti şimdi 16+3 bakalım noolcak çok heycanlı saat geçmiyor 😁
Serenica Faziletttt aaa maşallah allah bagislasn evlatlarnizi hayrlisi olur insallah banada ilk 14 te soyledgnde yuz yuz demiyorm demisti canim ama dedgi gbi devam etti
Aysegulunlu Oran yuksekse kesin bence. benimde 12. Haftamda %90 demisti oglum olucak o haftalarda kesin birsey diyemezler. Kizlar yaniltiyor genelde
muhteriz Bende 14+6 iken hastaneye gidicem inşallah kesin birşey söyler bulunduğum yerden dolayı çok sık gidemiyorum içime kız diyecekmiş gibi doğuyor 🤓
muhteriz Faziletttt sağlıklı olsun da kız erkek hele bir de ilk çocuksa insan aramıyor hayırlı olsun insallah
muhteriz Faziletttt Allah bağışlasın evlatlarınızı babalarında olanları görüyor musunuz özel birşey tabi söylemek istemeyebilirsiniz
TBBeYzaBT Meraktan mahvoldum vala, 14+2 de gittigimde göstermedi doktorum göremedi, şuan 16 haftalıgm, 18 haftamda muayenem var inşalah o zaman ögrenmeyi düşünüyorum, ilk bebişimiz eşimde çok heycanlı, biran önce ögrenmek istiyor rüyalarımda hep erkek çocuk oldugunu görüyorum uyandıgımda da kız oldugu içime doguyor bem bile anlamadm, hiç bi yorumumuz yok bu insanı daha da meraklandırıyor
Faziletttt TBBeYzaBT bende hep erkek Bebek gördüm emzirdim rüyamda benimde içime kız doguyordu ama %90 erkek dedi
Faziletttt muhteriz yok özel değil ayda bir gidiyorum görüyorum ama ister istemez uzaklaşmışlar benden 😢😢 şimdi bir kızım var iki yaşında işte onunla avunuyorum 13+5 günlükde hamileym
muhteriz Faziletttt çok zor durUm insallah doğumunuzla maddi manevi sıkıntılarınızdan kurtulursunuz çocuklarınızla yakınlaşırsınız