Gnsant Bebeklerim tek yumurta tek plesantadan besleniyorlar daha 9 haftalığız. Bu sekılde tek plesantalı bebek bekleyen ileri ki haftalarda olan anneler sıkıntı yaşadınız mı? Ne tür problemler oluşuyor acaba
Birkucukeylul Gnsant benim gebeliğim de aynı şekilde çok şükür bir sıkıntı yaşamıyoruz gerçekten nasıl düşünürsen öyle oluyor her zaman pozitif düşündük bir sıkıntı çıkmadan 24+5 e geldik inşallah kalanını da o şekilde geçiririz içiniz ferah olsun 🙏🏻☺️
Mucizeler2 Gnsant bende aynı durumdayım. Şuan 24+1 olduk. Çok şükür Bi sorun yok. Tabi insan korkuyor ama nasip te ne varsa o olacak. Güzel düşünüp güzel yaşayalım.
Gnsant Mineust biraz tedirginim bu konuda ama yorumunuz bi nebze rahatlattı sağlıcakla kucagınıza almayı nasıp etsin Rabbim
Mucizeler2 Mineust maşallah hareketleriniz nasıl bana doktorum genelde çok dolanma dedi. İşte çoğul gebelik diye. Ev işi felan yorma kendını dedi. Sizde böyle dikkat ediyor musunuz.
Mineust Gnsant amin canım inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucagımıza. Bence iyi düşün iyi olsun. Riskler her gebelikte var. Ben hiç kötü düşünmedim
Mineust Mucizeler2 ben ilk zamanlar bulantı kusma yüzünden pek hareket edemedim. Sonrasındada ağırlaştıgım için bişey yapamadm. 23 kilo aldım malesef istesemde hareket edemiyorum. Doktor günde on dk yürü diyo ama yürüyemiyorm bacaklarım taşımıyor artk 🙈