Zahide_2010 Merhaba güzel anne adayları öncelikle bende kan pıhtılaşması var oksapar kullanıyorum bundan 4 hafta önce doktora gittiğim de PLT değerin düşük demişti 113 binde şimdi ise 109 bine düşmüş bu konu hakkında bilgisi fikri olan var mı ne yapmam gerek.