Manisa şehir hastanesinde doğum yapan varmı yada şuan kontröle giden memnunmusnz ben hamilelgmn yarısında gtmeye bşldm şmdi oraya devm edyrum 35 hftlk olduk şkür orda doğm ypıcm nasıl bi yer memnun olan varmı ilk doğumum bşka hstnede oldu ordn memnundm ama şuan doğm yptrmyo orsı ondn manisa şehir hastanesine gidyrum orda doğm yapanlar bilgi vereblrmi🤗