Bugün doktor kontrolüm vardı 30+2 yim ultrasona göre 30+6 çıktım bebeğin gelişimi gayet iyi dedi yalnız çok hareketli dedi gerçekten bende acayip hissediyorum hareketlerini maşallah ilk gebeliğimdeki gibi değil ☺️😌 haftasıyla uyumlu gayet dedi 1.500 kilo olmuş sizlerin nasıl bebişler durum nasıl gidiyor 🤗 ikinci sezeryanım olacağı için en ufak bi ağrı sancı hissettiğinde hemen geliyorsun dedi doktorum sancı çekmemen lazım dedi