Aleyimm44 Devlet hastanesine gidiyorum 2.gebeliğim bu ilki sezeryan oldu buda öyle olacak doktora kaçıncı haftada alıyosunuz dedm 39.haftada dedi yani 38artılar mı oluyor 39 artılarmı oluyo 39.hafta
Gamze2172 Kızlar böyle bir post açılmışken söyleyim sizler doktorunuza kaçıncı haftada normal doğumu sezaryen doğum mu olacak dıye sordunuz acaba
Aleyimm44 Gamze2172 son haftalarda bebeğin pozisyonu uygunsa normal doğumu bekliyorlar eğer son haftalara rağmen pozisyon elverişli değilse sezeryan oluyor bide çatı darlığınız varsa yine sezeryan oluyor eğer uygunsa herşey 40 haftayı bekliyorlar.
Beyzan Gamze2172 bu baştan konuşuluyor az çok eğer siz baştan ben Sezaryen isterim derseniz süreç ona evrilir . Ama genelde normal doğuma karşı değilseniz, ve her şey yolundaysa 36. Haftada çatı muayenesi yapıyor. Sonra o zaman net belli oluyor doğum şekli
Gamze2172 anneadayi33 Aleyimm44 Hmm benm suan 16+6 günlük yanı peki sezaryan isteme gibi bir hakım yoktur değilmi