Pinarsalih Bugün 37+3 olduk çatı muayenemizi de olduk korkulacak hiç bişey Yokmuş arkadaşlar sakın panik olmayın 😇inşallah Doğumu da atlatırız hayırlısıyla 🙏🏻
Twinsmom66 Pinarsalih bence bu kişiden kişiye değişen bi durum korksakta korkmasakta ben gayet rahat ve korkmadan gittim yaşadığım acıyı anlatamam
deletedmom26 TospikAnne bacaklarını açıyorsun doktor acımasın diye jel sürüyo iki parmağını koyuyo kemiklerin normal Doğuma müsait mi diye bakıyo hepsi bu
Pinarsalih TospikAnne arkadaş da yazmış çatala çıkıyorsunuz Doğum pozisyonu alıyorsunuz dr iki parmağıyla jel sürüp kontrol ediyo çatıyı dar mı normal mi diye benimki normalmiş bebeğimin başı Doğum kanalına yerleşmiş çok şükür
deletedmom26 Aynen ben de dün oldum çok korkuyordum ama korkulacak bir şey değil birkaç saniye sürüyo çok basit bi olay
Pinarsalih gmzeyavuz dr a göre değişiyor sanırım benim dr um yaptı 37 38 gibi yapılıyor dr a bağlı biraz da
EsraDgny Benim doktorum erkek o yüzden düşündükçe bi tuhaf oluyorum baştan sezeryan düşündüğüm için erkek doktora gittim ama sonra vazgeçirdi doktorum normale yönlendirdi on gün sonra çatı muayenesi olcam düşündükçe bi garip oluyorm ya :(
Pinarsalih EsraDgny şakın öyle düşünmeyin benim dr um da erkek Zaten çatala çıkınca bacaklarını örtüyolar ve saniyeler sürüyo eldiveni giyiyo jel sürüyo kontrol etmesiyle işlemin bitmesi kısacık sürüyo
Deletedmom404 Pinarsalih evet canım geçen hafta kontrole gittiğimde sordum yapıp yapmayacağını oda Ağrı sancı olmadığı sürece yapmıyorum dedi bebeğim dönmedi daha hemde çatım darsa son ana kadar bekleme durumu saçma geliyo bana
Pinarsalih Deletedmom404 kesinlikle öyle benek dönmediği için de yapmamış olabilir belki hayırlısı olsun hakkınızda inşallah döner bebişiniz🙏🏻😇
Pinarsalih Twinsmom66 agrı eşiğiniz düşük olabilir o zaman yada yapanın eli ağırdır bilemiyorum ama korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum yine de 🙏🏻😇