Beyzanurrr Şiddetli baş ağrılarım var herkes son ayların olur diyo ama geçmiyo 🙊 bu duruma bi çözüm bi çare bulan var mı? Veya sizin ne gibi problemleriniz var 🧐
EceElif Beyzanurrr biz daha 33. Haftayı yeni bitirdik ama aşırı bel ve kasık agrisi oluyor ayakta zor duruyorum 😪😪
mercimeginanne Beyzanurrr Allaha şükür hiç bir sıkıntım ağrım sızım yok 🙈maşallah diyim kendime 💕 bu gece 35+0 olcaz
Bsrygz1 Beyzanurrr 35 haftalıgız ve aşırı derecede kalça bel agrısı var topallıyrk geziyorum düz yürümeyi unuttm dışrda bile topallıyrk gezyrum düz yüryemyrum canım çok acıyo 😏
Meriiii9 Bsrygz1 Benim de oluyordu magnezyum kullanıyomus unuz ben kullandıgımdan beri agrım olmuyo fazla
Meriiii9 Beyzanurrr Benım de Bi anda karnım sertleşiyo bide alttan agrım oluyo bazen sizde de oyle oluyomu arada bi
Umutcumunannesi 34+3 olduk bizde gündüzleri iyiyim ama aksam olunca ağrılarim basliyor ama yinede sukur oyle cok kötü değilim karnım belim sirtim agriyor akşamları
Mutlumklnc Beyzanurrr 35+3 olduk bizde sırt ağrım dışında çok şükür bir sıkıntımız yok sağlıkla gelsinler 🙏🥰
Arass__ Beyzanurrr 15 dk bi markete gittim belim öyle cok agrıdıki aglicaktım uzandm gecti şükür yürüyemiyorum resmen 😭 35 hafta olduk zorlanıyırum artık 😫