balkiz12 aynı vakitler de doğumumuz inşallah canım benim 24 haftaligiz bizde küçük kızımla 🤗 bana da herkes geç kaldın neden bekledin dediler dediler beni alışverişe başlattılar inan 😂 gerçi aldıklarım çok değil
bir 10 lu hastane çıkışı
İki 5li hastane çıkışı
4-5 tane alt üst takım
3-4 tulum aklıma gelen yok başka açıkçası çok almak istemiyorum sağlıkla bı gelsin o zaman da alırım diye düşünüyorum 😊🤗🐣