Kızlar bir şeyi çok merak ediyorum. 34. Haftamdayım 1 haftadır çok yoğun bir göğüs ucu ağrısı çekiyorum. Dokunamıyorum böyle sanki aniden göğüslerime kramp giriyor gibi. Çok aşırı bir büyüme falan olmadı göğüslerimde uçları konuları ve biraz büyüdü o kadar. Korktum birazcık acaba Süt kanalları dolar da mastit falan olur muyum diye. Bilgili ve tecrübeli arkadaşlar lütfen aydınlatın 🙏