Cnnky Merhaba anneler , baginin otomatik sallanan anakucağını almayı düşünüyorum . Aranızda kullanan ya da çevresinde kullanmış olup memnun olan var mı ? Bebek sever mi , söylendiği gıbı işlevsel mi ?
Bmom Cnnky bende yorumlara Bakarak almıştım Instagramdan çok araştırdım kullananlari genel memnuniyet var aldım
Busbushatun Cnnky ben joie sansa kullandim cok memnun kaldim ama durmayan bebeklerde var genelde kucak bebekleri sevmiyor sanirimm
BebegimleYeniHayat_34 Cnnky evet bende aynısını almayı düşünüyorum arkadaşım aldı gayet memnun kullanıyor ama her bebekten bebeğe değişir bence alıp denicez artık
Cnnky Yorumlar için teşekkürler. Tek tek dönemiyorum bagi alan arkadaşlar tenteli olandan mı aldınız tentesiz mi ?
Gigy Cnnky tenteli aldım ben tentelisinden ziyade ,USB ve Bluetooth girişi var onda o yüzden onu seçtim telefon ile bağlayabiliyorsunuz
BebegimleYeniHayat_34 Cnnky 25 günden sonra başladı şuan 1 ay 10 günlük hala kullanıyor valla al diyor bana da bakalım indirim vs takip ediyorum büyük ihtimalle alırım zaten
Cnnky BebegimleYeniHayat_34 tente Işık açık iken veya açık alan için iyi olur dıye düşünüyorum . Bir de ebebek te yarın indirme gırıyor bagi anakucagı almayı düşünüyorsanız ordan daha uyguna alabilirsiniz .
BebegimleYeniHayat_34 Cnnky ne kadar indirim var acaba 34 haftalığım artık alırım zaten bi o kaldı onun dışın da herşeyi aldım şükür
nur006 Cnnky bende bagiden almayı düşünüyorum ama e bebekte tükendi görünüyor. Stoğa gelir mi yeniden acaba
Cnnky Bu akşam stok açılır mı nur006 bu akşam stok açılır mı bilmiyorum . Açılmazsa mağazadan bakıcam ben . Yüzde 28 indirim olacak .