darkblue__ Arastirmada genetik test yaptiranlar kac ay sonra cikti arkadaslar sonucunuz.Bana 3 ay sonra demistiler daha erken cikan var mi hastaneyi aramali miyim cok meraktayim🤲
Burcu_14 darkblue__ Ben de yaptırmayı düşünüyorum da kadın doğumdan kağıt falan almak gerekiyor mu direkt genetik bölümüne gidince yapıyorlar mı?
elifmom2 darkblue__ canım bana da 2 ay demişler di ama bi ayda cıktı seninde bi ayın dolunca hastaneyei arayıp sor bence belli olmuyor onlar en üst zamanı soyluyorlar
darkblue__ Burcu_14 direkt genetik bolume gitmeniz yeterli canım 2 dusugum vardı kurtajdan sonra gittim yaptılar
vuslatim34 darkblue__ belkide daha erken çıkmıştır ben sistemden takip ediyordum . Sonra bi ay olunca baktım sonuç görünmüyor aradım dedilerki çıkmış gelin alın sonucu
Minay darkblue__ banada 3 ay dediler sonucun 1 i 2-3 haftada çıkmıştı diğeri de 5 haftada felan çıktı
Didemmmmm darkblue__ canım yapılan test e göre değişebiliyor. Benim bir testim 3 ayda çıkarken. Bir testim 1senede çıktı.
vitamininannesi92 darkblue__ bana da 2 ay demişlerdi 1 ayda çıktı. e nabızdan kontrol ediyordum görünce aradım çıkmış dediler malatya eğitim araştırma hastanesinde
Smy00ozk darkblue__ Allah bir daha yaşatmasın inşallah . Ben fakülte de yaptırdım 20 günde çıktı , hayırla sonuçlansın seninki de
Didemmmmm darkblue__ ben iki defa bebeğimi 9 haftalıkken kaybettim Sebep bulamadılar. O yüzden yaptırdım
vuslatim34 darkblue__ e nabıza düşmüyor canım yukarıda da belirttim. Trombofili paneli sonucunu haftada bir arayıp öğren. Ben erzurum araştırmada yaptırdım çabuk çıktı