Kızlar korona testim pozitif çıktı. Öğretmenim okula dönmeden MEB istemişti. Bu sebeple test yaptırdım. Hiçbir belirtim yok. Hamileyken korona olanlar nasıl atlattı. Düşük tehlikesinden kurtuldum derken bi de koronaya çattım 🤦♀️ Bebeğe zararı olur mu ?