Beyzili Denizlili iseniz hangi hastaneye gidiyorsunuz? Doktorunuz kim? Memnun musunuz? Ben cerrahi hastanesine gidiyorum doktorum Melek Çiçek AYDIN Çok memnunum
Edaaa66 Özel saglık hastanesine tavsiye etmem hamileleigin orada geçirdim bebegim 26 gün orda küvezde kldı şimdi kucagımda ocagım 11 inde dpgum yaptım şimdi özel odak hastanesine geçtim İbrahim bey çocuk doktoru aklınızda. Bulunsun çok memnunum
Beyzili Edaaa66 özel sağlıkta ismail uryan beyi öneriyorlar ben size cerrahi hastanesi Melek Çiçek AYDIN i öneririm
Beyzili sevgiela benim ilk gençliğindeki doktorumdu çok severim kendisini ama fazla kilo almaya kızıyordu bu 2. Gebeliğin şimdi başka doktora gidiyorum ondan da memnunum.(Melek Çiçek AYDIN)