mavsnz38_ Hamilelik döneminde el ve ayak şişmesi olan var mı kalıcı oluyor mu kızlar benim şişliğim hiç inmiyor yüzüklerim hiç olmuyor Hamilelşkten sonra geçiyor mu Yoksa kalıcı mı ? Şişlik olmaması için ne yapmam gerek
annelikseruveni mavsnz38_ kaçıncı haftadasınız? Bol bol su için, yürüyüş yapın, tuz ve şekeri olabildiğince azaltın
Tugceery mavsnz38_ dogumdan 1 ay sonra hepsi kendiliğinden gitmiş oluyor tuz ve şeker hiç kullanmayın