Tazeannebaba55 Arkadaşlar 6 aylık hamileyim bugün yatak odam daki bazayı kaldırdım biraz ağırdı ama sonradan çok pişman oldum ya bişe olduysa diye korkuyorum
Tugceery Tazeannebaba55 Ağır kaldirmak cok tehlikeli hele ki baza diyorsunuz lakin kaldirirken ve sonrasinda agriniz olmadiysa sorun yok demek tir lutfen tekrar yapmayin
Hilalsny Tazeannebaba55 canim normal sartlarda hamile olmayan biri bile kaldirinca karni beli agrir yapma bi daha boyle bisey. Bi agri sanci kanama gibi seyler yoksa korkma ama sakin yapma bi daha