Sumeyraklc ben kendimi bildim bileli tansiyonum düşük . Geçenlerde en düşüğü yaşadım ama bir belirti yok. Böyle kendimi halsiz gibi hissettim . Eşime tansiyonuma baksana dedim . 6ya 3 tü. Doktorlar eğer size çok sıkıntı çıkartmıyorsa önemli değil diyorlar. Düşük tansiyonda kalp damara baskı yapmıyormuş kalp yorulmuyormuş. Bana öyle söyledi doktor. Yüksek olmasında düşük olmasında sıkıntı olmaz bence canım