_imra_1213 bende öyle buluyordum da doğumdan sonrası için harika bir alternatif oldu şu an benim için. Eşimin tarafı da benim tarafımda çok kalabalık ve doğumdan sonra ev dolup taşacak eminim. Bende bu pandemi sürecinde hele ki miniğimi kucağıma almışken eve insan girip çıkmasından korkuyorum, kimin ne olduğu belli değil. Bu yüzden cinsiyeti öğrenince parça parça parti ayağına çağıracağım insanları ve doğumdan sonraki 40 gün için hiçbir şekilde misafir kabul etmeyeceğimi, bebişi görmek isteyenin görüntülü arayarak ulaşabileceğini söyleyeceğim.. Hem miniğimin hayati sağlığı için bi kaçamak olacak, hemde direk gelmeyin demek yerine parti ayağına gönül alacağım. Yoksa bende çok mantıklı bulmuyorum bu parti işini, bi tık özel olmalı sanki..