Merhaba bayanlar benim ilk gebeliğim 37 haftaya girdik bugün kontrolüm vardı suyum azalmış öyle söylendi yarına yatisim verildi sizce bundan sonra neler olur doğum olabilir mi sizce suni sancı ile başlatırlar mi yada sezaryana alırlarmi hastanede beni neler bekliyor aynı durumu yaşayan anneler cevaplarınızi bekliyorum