rabisalmira Merhaba kızlar , 19+4 günlük hamileyim ikinci gebeliğim. Az önce sol göğsümden sarı ve şeffaf yapışkan sıvılar geldi ,şuan tutunca bile geliyor . Çok erken değil mi ? Yoksa normal mi?