Bebegimgeliyo 13 haftalık olanlarlar ne gibi şikayetleriniz var özellikle bugün ne yesem rahatsız ediyor midemi bulandırıyor
HandeZeynep Bebegimgeliyo Bende sabahları kan hapını içince oluyordu.Akşamüstü çok aç karnına içmemeye başladım artık daha iyiyim.İlaç falan kullanıyomusun kan ilaçlarıda yapıyor.
Yeppudaa Bebegimgeliyo yarın 14 Olcam halsizim genelde .demir ilacı içiyorum kapiz yaptı sanki bende .kan ilacı vermedi doktor neden ?🤷🏻♀️
HandeZeynep Bebegimgeliyo Ben kansız olduğum için doktor hemen başladı kullanıyorum.İnşallah hemen geçer şikayetlerin rahat edersin.
Bebegimgeliyo Yeppudaa ben 2 farklı doktora gidiyorum Cumartesi gittiğim doktor daha önce gittiğim ilaç verdi dedim ne verdi dedi demir ve kan ilacı desim ikisi aynı sey dedi valla ne bilim anlamdım
Busrademirci Bende yarın 12. Haftaya giricem bu hafta ikili tarama için gidicem bi şikayetim yok şükür test sonuçlarımda iyi gelir inşallah
Happybaby007 Bende 12 haftaya girdim. Aşırı yemek yeme isteği var gece bile karnım çok acıkıyo. Ne yapacam bilmiyorum çok kilo almak istemiyorum yoksa yazın Antalya sıcağı hiç çekilmez 😂
Bebegimgeliyo SU1234 benim oluyor gibi ya adet olcakmısım gibi hamile olmasam bu zamand adet oluyorum alakası varmı acaba
Elif5361 Bebegimgeliyo 15+3 Haftalığız oğlumla ara ara kasıklarda kramp ve uyku hali dışında iyiyiz 🥰
SU1234 Bebegimgeliyo bilmiyorum canım benimde adete 2 gün var normalde ondan mı acaba bugün ağrı oldu hep
Bebegimgeliyo SU1234 benim de oluyor ya bide benim adet öncesi hep çok terlerdim o da oluyor adet olma zamanımda buda öyledir siye düşündüm bugğn belim çok ağrıdı