Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum var tek kullanımlık toz içtim ama bir faydası olmadı hala yanmam ve ağrım devam ediyorum belimde ve kasıklarımda çok ağrım var 33.3 haftalık hamileyim çok korkuyorum erken doğum olur diye su da içiyorum ama yok gecmiyr kontrolüme 10gun var acile gitmeliyim lütfen yardım edin