_lezki_ Eveetttt😘 șafak 150 ye girdik.. Sizde durumlar nasil’'🤔 özellikle açlik durumu yiyiyorum ama sanki hiç yememiș gibiyimm""" 😂
Saniss _lezki_ son 105 benimde Allah’ın izniyle 💝 ilk zamanlar iştahım yoktu yeni yeni güzelce yiyebilir oldum 🤭
muhamedalininannesi _lezki_ 63 benim de yiyince şişiyorum hemen tatlı çok yiyesim var az kaldı sizin doğumlar nasıl olacak acaba 😊
Busclk _lezki_ 153🤓 daha çook var gibi. Açlık durumum stabil gibiyo benim bundan sonra nolur ama bilemiciiim😄 herkes 19. Haftadan sonra kilo alcaksın diye beni korkutuyo
Bsmlh _lezki_ olması gereken 96 sezeryan 38 alırım diyordu 84 olcaktı diye sevınırken 36 da dayanırsa dedi 73 kaldı🤲