Bsk-12 Diyarbakırda batı hastanesinde kontrollere giden veya doğum yapan var mı?hangi kadın doğumcusu iyi hastane şartları falan nasıl onu öğrenmek istiyorum ?
balperisi_71 Bsk-12 melike hanimi onermem asla zozan hoca yokken mecbur ona gittim. Cok doktor gezdim ama zozan hoca gibi ilimli ackklayicicbir doktor bulamadim. Asistanlari da cok iyiler doguma da geliyor.
Erdem2121 Canım çevremde diğer hastanelere göre yeni sayıldığı için sık giden kimseyi duymadım. Fiyatları biraz fazla olduğunu duydum.
Bsk-12 Ebrumihrimah evet ben de onu duydum işte direkt giden bir arkadaşa denk gelsem şu özellikle mesai dışındaki doğuma geliyor mu meselesini öğrenmek istiyorum çok sağolun cevap verdiğiniz için
Bsk-12 balperisi_71 sizin peki sezaryen miydi normal doğum muydu sizi bulmuşken sorayım sorularım izninizle 😊benim ilk doğumum çok kafam karışık sürekli düşünüp duruyorum