Minnakhamis Kızlar Hindistan cevizi yağı ile dönüşümlü olarak kullanıyorum kremi ama son bir haftadır farkettim ki krem kaşıntı yapıyor bu durum başına gelen var mı ? Alerji yaptı desem krem bitti bitecek az kaldı 🤔
BebegimleYeniHayat_34 Minnakhamis hayır yapmadı ama hiç biri bir işe yaramadı ger halükarda çatır çatır çatladım valla kullanmadığım krem yağ kalmadı yapı meselesi maalesef iç karnınız geniş değilse napsanız çatlıyorsunuz
Alperefet Minnakhamis ikinci kutuyu bitirmek üzereyim çok çatladım ve benim de kaşınıyor çatlamaya devam ettiğim için bende işe yaramadı bu krem , bitince almıcam tekrar badem yağı da sürüyorum ona devam edicem o kadar para verdim işe yaramadı genetik sanırım bazısında çok işe yarıyor
Srpl07 Minnakhamis bende kullanıyorum o kremi ve hindistan cevizi yagınıda sürüyorum. Benimde bitmeye yakın krem heryerime sürüyorum ama bitek sadece sol göğsüm kaşınıyor tatlı tatlı bende kremden mi dedim ama sadece sol göğsüm kaşınıyor. 21. Haftadayız 3. Ayda başlamıştım sürmeye. Çatlağım yok çok şükür
Dryy Minnakhamis kullanmadım ama okurken aklıma acaba çatlamaya başladınız ondan kaşınıyorsunuz da kremden mi olduğunu sandınız umarım öyle değildir tabi. Bu arada bu gün doktorum bana badem yağı önerdi çatlamamak için
Minnakhamis BebegimleYeniHayat_34 15 de çıktı göbeğim + ikiz gebelik 🙈 eninde sonunda çatlatacam bari az çatlayım diyorum 😂
Minnakhamis Alperefet bende almayı düşünmüyorum kremi ne zaman sürsem yatsam deli gibi kaşıntı tutuyor uyuyamıyorum 😓 Hindistan cevizi yağına devam edicem ama o bi tık rahatlatıyor 🤷🏻♀️ Kaçıncı haftadasın ?
BebegimleYeniHayat_34 Srpl07 iç karnınız genişse çatlamazsınız maalesef yapı meselesi yoksa onca krem kullandım bir işe yaramadı bira da genetik
Minnakhamis Srpl07 24 deyim bende 15 de çıkmaya başladı göbeğim çok şükür şimdilik çatlak yok ama son zamanlarda sadece göbeğimde kaşıntı yaptı krem basen kalça ve göğsümede sürüyorum ama oralarda birşey yok 🤷🏻♀️
BebegimleYeniHayat_34 Minnakhamis yok maalesef bi işe yaramıyor 4. Aydan beri kullanmadığım kalmadı bi dünya para verdim ama yok Allah kolaylık versin 🥰
Srpl07 BebegimleYeniHayat_34 tabi kimisi bişey kullanmıyor çatlamıyorda kimiside herşey kullanıp çatlıyor 🤷♀️
Minnakhamis Dryy olabilir canım dışta birşey yok ama içten birşeyler olduğu kesin yoksa sadece göbekte kaşıntı olması tuhaf geldi banada 🤔 kalça basen ve göğsümede sürüyorum oralarda kaşıntı vs yok 🤷🏻♀️
Minnakhamis BebegimleYeniHayat_34 ya baya erken olmuş sizde 🤔 bende 24 deyim şimdilik birşey yok ama bi anda çok feci çatlatacam gibime geliyor 😂
Srpl07 Minnakhamis enteresan. Bitsin tekrar almayacagım zaten çok pahalı. Yağlara devam edeceğim, Bazende bebek yağı sürüyorum oda güzel nemlendiriyor.
Niiiisannn 31+ 5 olduk . Lierac jel ve serum kullandım ek olarak badem yağı, Hindistan cevizi yağı, kantaron yağı kullandım sabah akşam ama bugün farkettim ki göbeğimin alt kısımlarında çatlak oluşmuş sanırım genetik. Tek tesellim belki az çatlarım
Minnakhamis Niiiisannn ah benimde öyle zaten çatlayacam ikiz gebeyim 12 kilo aldım şimdiden bari az çatlayım diyorum 😄
Minnakhamis Srpl07 ay evet yağlar daha mantıklı bencede hem doğal hemde uygun bende badem yağı ve bebe yağı almayı düşünüyorum dönüşümlü kullanırım artık ☺️
Dryy Minnakhamis geçen bir videoda denk geldim sanırım dışardan ne sürerseniz sürün bir işe yaramaz vücut dışardan çatlamaz içerden çatlar dışarda sadece görüntü vardır diyordu sanırım gerçekten öyle mümkün olduğunca bol su iç canım inşallah çatlamazsın
Niiiisannn Minnakhamis Allah yardımcımızolsun kabullenicez artık . Hatırası olarak kalacak bebeklerimizin
Mayisbali Minnakhamis benim göğüslerim acayip çatladı bende lierac kullanıyorum göbeğime etki etti sanki ama göğüslerime değil .