Meral0203 20 haftalik bebisler gunde kac kere hissediyorsunuz ben 2 kere anca niye az oynuyor korkuyorum valla 😔
Sermec27 Meral0203 benim ikinci gebelik 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım ama su an daha net hissediyorum 20 +4 olduk ben bazen cok hissediyorum sabah öğle akşam bazen sakin oluyor 2 gün cok harkektliyse 2 gün cok sakin oluyor ama cok şükür az da olsa hissediyorum bazen gün içinde
Beyzan Meral0203 bebekler anneleri hareket ederken suyun içinde sallanır beşik gibi. O yüzden çoğunlukla uyurlar. Hareket etmesi için sizin sol tarafınıza uzanmaniz elinizle minim minik pıt pıt vurmanız işe yarar.
Attent Meral0203 son haftalarda gör sen o kadar kotu vuruyorki canin nasil aciyor benim oglum başı kaburgama pat pat vuruyor :)
Meral0203 Sevdae benim 2 ci gebeligim daha erken hissediliyormus sanirim bildigin vuruyo karnimdan belli oluyo pit pit seklinde
Deniz95 Meral0203 bende 20+1 im iki üç gün çok hareketliyse 4 5 gün durgun oluyor. Geçen hafta dışardan bile belli oluyordu hareketler. Bu hafta ise sabah iki üç tekme öğlen bir kaç bide akşam çok azaldı.
Muyako Bende 20+2 yim. Bazen şiddetli hissediyorum bazen hafif. Ama düzensiz olması normalmiş hatta 24. Haftaya kadar hissedilmemesi bile normalmiş. Inşallah ssağlıkla olurlarda geç hissetsek de olur 😊😊
Tugce7798 Muyako Evet sanki hic hamile değilmişim gibi hissediyorum. Prensesim bir an once hareket eder insallah 🤩🙏🐣
Kayraninannnesi Meral0203 korkma canım uygulamada zaten bu dönemde günün %90nını uyuyarak geçirdikleri yazıyor
Sevi36610 20+3 benim de.çalıştığım için genel de hareket halindeydim ama evde dinlenirken bayağı hissediyorum hareketlerini.16+4 den beri hissediyorum ben.ilk gebeliğim benim.