Kızlar hangi ilaçları kullanıyorsunuz kan değerlerine bakıyor mu doktor ve benim aklıma birşey takıldı progesteron hormonum zaten hep 0 dı şimdi doktor ilk ilaçlarımı verdi içinde progesteron yok bu etkiler mi donmuş embriyoda perşembe gidince belirteyim mi önemi varmı bu hormonun gerekli mi belki doktor kendide başlatır transfere az zaman kala