Herkese merhaba bugğn kontrolümüz vardı.32+0 olduk.Bebeğimin boyu 43 cm kilosu 1716 gram çıktı.Önceki haftalara göre kilosunu yetersiz gördü.Önceki kontrollerde ilerden giden bebek 31.haftalık değerlere sahipmiş.Detaylı ultrasona gözükmekte fayda var dedi yarın ultrasona giricem.Herhangi bir su azlığı yok,acaba besleyen damarlarda mı bişey var diye şüphelendi doktor.22.haftada perinotoloğa gittiğimde hiçbir sıkıntı yoktu.Şimdi canım çok sıkıldı,aynı problemi yaşayan var mı acaba?Neden kilo alımı yavaşlamış olabilir?Önerisi olan var mı?